2e place au concours de filmoù chakod

Ao. Touzé, Josse, Daphnée ha Clet a-raok ar skignadenn, aktourien ar film choazet.

A-hed miz Ebrel tremenet e oa bet savet tri film chakod e-barzh ar skolaj gant skolajidi divyezhek ar c'hwec'hvet klas. Kemer a raent perzh er genstrivadeg rannvroel filmoù chakod e brezhoneg aozet gant Emglev Bro Douarnenez ha Daoulagad Breizh. Diwar an tri e oa bet choazet unan gant ar juri evit bezañ skignet deiz ar Chakod Noz (d'an 11 a viz Mae 2019), e-touez 18 film. Votiñ a c'halle ober an arvesterien war al lec'h evit ar filmoù fentusañ, moutikañ, ar muiañ e-barzh an tem,… Ha gant ar film gwellañ e yae ar “Sardinenn aour” ! Siwazh evit hor skolajidi, erruet int en eilvet plas, just peder mouezh a-dreñv ar film “Jibouez” a zo aet ar maout gantañ. N'eo ket marv mil den, ur sapre abadenn eo bet evit ar skolajidi hag ur prantad plijus mare an treiñ.

Pendant tout le mois d'avril dernier, les élèves bilingues de sixième ont réalisé trois films de poche au sein du collège. Ils participaient au concours régionale de films de poche en breton organisé par Emglev Bro Douarnenez et Daoulagad Breizh. Sur les trois, un a été choisi par le jury pour être diffusé le jour de la Chakod Noz (11 mai 2019), parmi 18 films. Les spectateurs votaient sur place pour les films les plus drôles, les plus mignons, les plus dans le thème,… Et le meilleur film remportait la “Sardine d'or” ! Malheureusement pour nos élèves, ils sont arrivés à la deuxième place, juste à quatre voix derrière le film “Jibouez” qui a donc remporté le concours. Ce n'est pas très grave, ce fut une belle soirée pour les élèves et le tournage un moment très plaisant.

Ar Sardinenn aour !

Lehan ha Matéi, deuet da gaout o diplom evit ar film o doa savet.